Biuro rachunkowe BDK Consulting Sp. z o.o.     biuro@bdkconsulting.pl     696 895 880

Usługi księgowe

 

 

 

Usługi księgowe (outsourcing księgowy) świadczone przez BDK Consulting Sp. z o.o. są zoptymalizowane przede wszystkim na potrzeby Klienta oraz cechują się najwyższymi standardami.

Szczególnym przedmiotem naszego zainteresowania jest prowadzenie pełnej księgowości - ksiąg rachunkowych, zwłaszcza dla Spółek z ograniczoną odpowiedzialnością (Sp. z o.o.), Spółek komandytowych, Spółek Akcyjnych. Naszym celem jest świadczenie profesjonalnych usług księgowych adekwatnych do prowadzonego biznesu, uwzględniających potrzeby praktyki i biznesu, a równocześnie zgodnych z przepisami prawa, Kodeksem Zawodowej Etyki w Rachunkowości i bezpiecznych dla naszych klientów.

Prowadzimy także księgowość dla jednoosobowych działalności gospodarczych.

Usługi księgowe świadczone przez BDK Consulting Sp. z o.o. to oferta dla różnorodnych podmiotów gospodarczych ( Spółek cywilnych, spółek prawa handlowego oraz jednoosobowych działalności gospodarczych).

Prowadzenie ksiąg rachunkowych

 

Możemy świadczyć obsługę księgową firm z obszaru:

  • Warszawa Mokotów
  • Warszawa Centrum – Śródmieście
  • Warszawa Praga Północ oraz Warszawa Praga Południe
  • Warszawa Wola
  • Warszawa Białołęka
  • Warszawa Bielany
  • Warszawa Żoliborz
  • Warszawa Targówek
  • Warszawa Tarchomin

Usługi księgowe  - outsourcingu księgowego obejmują w szczególności:

  • opracowanie i wdrożenie zasad rachunkowości jednostki, w tym zakładowego planu kont oraz opisu przyjęty zasad (polityki) rachunkowości
  • bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustalonymi standardami oraz zapisami ustawy o rachunkowości;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz przygotowanie planu amortyzacji
  • sporządzanie rocznych i śródrocznych sprawozdań finansowych zgodnie ustalonymi standardami księgowymi oraz współpracę z biegłym rewidentem badającym księgi Klienta;
  • sporządzanie rachunków przepływów pieniężnych;
  • Sporządzanie raportów zarządczych;
  • Analizy centrów kosztowych;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz przygotowanie planu amortyzacji;
  • Prowadzenie rozliczeń na zasadach KPiR – Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów oraz rozliczeń ewidencji ryczałtowych;
  • Prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT;
  • Kontakt z urzędami podatkowymi oraz pomoc podczas kontroli podatkowych;
  • Tworzenie sprawozdań statystycznych GUS;
  • Sporządzanie wniosków kredytowych;