Zasady współpracy
Nawiązanie kontaktu.
Chcąc rozpocząć współpracę z naszym biurem rachunkowym mogą Państwo skorzystać z dostępnego na naszej stronie formularza kontaktowego, skontaktować się z nami telefonicznie lub wysłać do nas wiadomość na nasz adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Każda przedstawiana przez nas oferta jest dostosowana do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa i zależna od ilości dokumentów, branży, w której dane przedsiębiorstwo działa, zakresu i czasochłonności usługi itp. Po uzyskania od Państwa danych niezbędnych nad do przedstawienie oferty oraz ustalenia warunków i zasad współpracy przesyłamy Państwu wzór umowy wraz z załącznikiem cenowym. W każdej chwili służymy dodatkowymi wyjaśnieniami.
Nawiązanie współpracy.
Przypadku podjęcia współpracy przesyłamy Państwu celem podpisania:
- Umowę.
- Szczegółowy zakres usług w formie załączników.
- Pełnomocnictwo do ZUS PUE. Pełnomocnictwo ZUS PEL do urzędu skarbowego.
- Dodatkowe załączniki, pełnomocnictwa i powiadomienia.
Wykaz dokumentów z poprzedniego biura rachunkowe (od księgowej) niezbędnych do założenia przez nas ksiąg i ewidencji, czy założenia w naszym systemie informatycznym akt osobowych Państwa pracowników. Umowa może zostać podpisana osobiście lub poprzez złożenie podpisu kwalifikowanego albo podpisana profilem zaufanym.
Współpraca.
W umowach klient upoważnia konkretne osobowy do kontaktów biurem rachunkowym BDK Consulting SP. z o.o. z siedzibą w Warszawie, podając jednocześnie ich dane osobowe, w tym numery telefonów i adresy e-mail. Dokumenty mogą być przesyłane BDK Consulting Sp. z o.o.:
- Drogą elektroniczną, jako pliki skanów, zdjęć, pliki w formacie PDF. (np. na uzgodnione adresy e-mail Klienta i biura).
- Pocztą lub kurierem na wskazane przez BDK Consulting Sp. z o.o. adres doręczenia.
- Mogą być odbierane bezpośrednio przez nas w miejscu wskazanym i uzgodnionym z wyznaczonym do tego pracownikiem BDK Consulting Sp. z o.o.
Dokumenty należy przekazywać do nas na zasadach określonych w umowie do dnia 7-go następnego miesiąca za miesiąc rozliczany, zaś w przypadku dokumentacji pracowniczej w ciągu 3 dni od zaistnienia zdarzeń.