Biuro rachunkowe BDK Consulting Sp. z o.o.  biuro@bdkconsulting.pl   696 895 880  Jesteśmy również na  

 Zasady współpracy


Nawiązanie kontaktu. 
Chcąc rozpocząć współpracę z naszym biurem rachunkowym mogą Państwo skorzystać z dostępnego na naszej stronie formularza kontaktowego, skontaktować się z nami telefonicznie lub wysłać do nas wiadomość na nasz adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Każda przedstawiana przez nas oferta jest dostosowana do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa i zależna od ilości dokumentów, branży, w której dane przedsiębiorstwo działa, zakresu i czasochłonności usługi itp. Po uzyskania od Państwa danych niezbędnych nad do przedstawienie oferty oraz ustalenia warunków i zasad współpracy przesyłamy Państwu wzór umowy wraz z załącznikiem cenowym. W każdej chwili służymy dodatkowymi wyjaśnieniami. 
Nawiązanie współpracy. 
Przypadku podjęcia współpracy przesyłamy Państwu celem podpisania:
  1. Umowę. 
  2. Szczegółowy zakres usług w formie załączników.
  3. Pełnomocnictwo do ZUS PUE. Pełnomocnictwo ZUS PEL do urzędu skarbowego. 
  4. Dodatkowe załączniki, pełnomocnictwa i powiadomienia.

Wykaz dokumentów z poprzedniego biura rachunkowe (od księgowej) niezbędnych do założenia przez nas ksiąg i ewidencji, czy założenia w naszym systemie informatycznym akt osobowych Państwa pracowników. Umowa może zostać podpisana osobiście lub poprzez złożenie podpisu kwalifikowanego albo podpisana profilem zaufanym.  

Współpraca. 
W umowach klient upoważnia konkretne osobowy do kontaktów biurem rachunkowym BDK Consulting SP. z o.o. z siedzibą w Warszawie, podając jednocześnie ich dane osobowe, w tym numery telefonów i adresy e-mail. Dokumenty mogą być przesyłane BDK Consulting Sp. z o.o.: 
  1. Drogą elektroniczną, jako pliki skanów, zdjęć, pliki w formacie PDF. (np. na uzgodnione adresy e-mail Klienta i biura). 
  2. Pocztą lub kurierem na wskazane przez BDK Consulting Sp. z o.o. adres doręczenia. 
  3. Mogą być odbierane bezpośrednio przez nas w miejscu wskazanym i uzgodnionym z wyznaczonym do tego pracownikiem BDK Consulting Sp. z o.o.  
Dokumenty należy przekazywać do nas na zasadach określonych w umowie do dnia 7-go następnego miesiąca za miesiąc rozliczany, zaś w przypadku dokumentacji pracowniczej w ciągu 3 dni od zaistnienia zdarzeń.